Cresterea nevoii consumatorului de a reveni la lucrurile simple, la mesajele capabile sa reprezinte argumente puternice fara a suprasolicita atentia ne-a determinat sa gasim alte modalitati de comunicare cu targetul nostru.
In ce consta activitatea de online activism?
Activismul Online sau Managementul reputatiei online presupune comunicarea cu potentialii clienti prin intermediul unor mesaje directe. Exista doua modalitati prin care se poate face activism online: asumat de catre brand si neasumat prin folosirea unor „personas” care sa intre in discutie cu potentialii consumatori.
Se poate face monitorizare dupa anumite cuvinte cheie, urmand sa ajungem foarte usor acolo unde se discuta despre noi. In functie de ceea ce se comunica, decidem daca vom comunica in numele brandului sau prin intermediul unor personas neasumate de catre brand.
Care sunt beneficiile dumneavoastra?
- Monitorizarea discutiilor despre brand
- Date privind situatia actuala
- Insight-uri cu privire la perceptia consumatorului
- Gestionarea discutiilor de pe diferite site-uri
- Maximizarea satisfactiei consumatorului
- Sporirea calitatii
- Sondaje de opinie
- Sporirea profitului
- Determinarea nivelului de satisfactie a clientului
- Control si monitorizare
Care sunt pasii pe care ar trebui sa ii urmati?
- Monitorizarea discutiilor despre brand
- Crearea de personas care vor gestiona discutiile cu utilizatorii
- Crearea unei strategii de comunicare
- Gestionarea discutiilor
- sau solicitati-ne si realizam noi managementul reputatiei online pentru dumneavoastra!
Contactati-ne sa ne cereti parerea!
Noi va ajutam sa realizati managementul reputatiei online. Monitorizam discutiile pentru a vedea unde se discuta despre compania dumneavoastra, urmand sa comunicam cu utilizatorii in vederea atingerii obiectivelor stabilite. Contactati-ne chiar acum!