Studiu asupra competitiei

Competitia stimuleaza cresterea nevoii de imbunatatire a produselor si serviciilor oferite de catre o companie. Acolo unde exista competitie, exista si interes mai mare a jucatorilor din piata sa ofere servicii si produse mai bune, mai ieftine si mai diversificate pentru atragerea clientilor in defavoarea competitiei.

In ce consta?

Cercetarea de marketing urmareste:

  • Organizatia cu resursele sale
  • Elemente precum pretul, produsele/serviciile, distributia si promovarea
  • Macromediul in care subiectul actioneaza
  • Piata cu dimensiunile sale, dar si cererea si oferta
  • Concurentii
  • Consumatorul cu nevoile sale si comportamentul de consum

Care sunt beneficiile dumneavoastra?

  • Evolutie
  • Date privind situatia actuala
  • Maximizarea satisfactiei consumatorului
  • Maximizarea calitatii
  • Alocarea eficienta a bugetului
  • Control si monitorizare
  • Adaptarea la conditiile pietei

Care sunt pasii pe care ar trebui sa ii urmati?

  • Identificarea cauzei ce face necesara cercetarea
  • Stabilirea obiectivelor cercetarii
  • Stabilirea conform cerintelor SMART (Simplu, Masurabil, Adecvat temporal, Relevant, Tangibil)
  • Stabilirea bugetului alocat cercetarii de marketing
  • Stabilirea timpului pe care il avem la dipozitie pentru realizarea cercetarii de marketing
  • Stabilirea modului de culegere a informatiilor (interviul personal, interviul prin telefon, interviul prin posta, interviul prin internet)
  • Stabilirea  instrumentelor cu care se efectueaza cercetarea de marketing
  • Stabilirea canalelor unde se efectueaza cercetarea de marketing
  • Stabilirea momentelor cand se efectueaza cercetarea de marketing
  • Elaborarea chestionarului
  • Realizarea cercetarii de marketing – culegerea de informatii
  • Analiza informatiilor obtinute in urma cercetarii de marketing realizate
  • Redactarea si prezentarea raportului pentru aceasta cercetare de marketing
  • Aplicarea informatiilor obtinute in atingerea obiectivelor dumneavoastra
  • sau solicitati-ne si o realizam noi pentru dumneavoastra!

contactati-ne sa ne cereti parerea!

Noi va ajutam sa realizati cercetarea de marketing dorita. Dupa ce obtineti acest studiu, va ajutam sa  analizati rezultatele, sa le interpretati, sa le intelegeti si sa luati masurile necesare pentru atingerea obiectivelor propuse.
 Contactati-ne chiar acum!

Studii de caz