Strategie de Creatie Publicitara

O strategie de creatie publicitara presupune un rezumat a ceea ce trebuie sa transmita mesajul, catre cine si cu ce ton. Pe baza strategiei de creatie publicitara, copywriterii si artdirectorii se vor ghida in realizarea campaniilor sau a materialelor publicitare.

In ce consta strategia de creatie publicitara?

Strategia de creatie publicitara reprezinta un document care detaliaza continutul si elementele de desfasurare a campaniei de publicitate. Mesajele publicitare vor fi construite astfel in jurul a trei elemente principale: beneficiul (promisiunea) obtinut de cumparator, dovezile pe care se sprijina mesajul (reasons why) si tonul comunicarii.

Daca strategia de creatie publicitara este bine facuta si executia inspirata, atunci consumatorul va reactiona, aducandu-va astfel valoare adaugata.

Care sunt beneficiile dumneavoastra in stabilirea unei strategii de creatie publicitara?

  • Consolidarea businessului dumneavoastra
  • Folosirea eficienta a bugetului
  • Maximizarea satisfactiei consumatorului
  • Atingerea obiectivelor dorite
  • Transmiterea mesajelor dorite
  • Cresterea profitului

Care sunt pasii pe care ar trebui sa ii urmati in stabilirea unei strategii de creatie publicitara?

contactati-ne sa ne cereti parerea despre strategiile de creatie publicitara!

Noi va ajutam sa realizati strategia de creatie. Dupa elaborarea acesteia, va ajutam sa o implementati in vederea atingerii obiectivelor propuse. Contactati-ne chiar acum!

Studii de caz