logo

Select Sidearea

Populate the sidearea with useful widgets. It’s simple to add images, categories, latest post, social media icon links, tag clouds, and more.
hello@youremail.com
+1234567890

SEO (Search Engine Optimization)

Biz Factory - Agentie de Publicitate > Servicii > SEO (Search Engine Optimization)

SEO (indexarea in motoarele de cautare) va poate aduce foarte mult trafic catre site-ul dumneavoastra, fara sa platiti publicitate. Este gratis ca Google sa va indexeze, numai ca trebuie sa aveti un site relevant pentru acesta.

 

Ne concentram eforturile pe maximizarea site-ului din punct de vedere SEO (Optimizare Search Engine Optimization) in concordanta cu manualul de bune practici ale verticalei dumneavoastra de business, precum si cu un set de principii de uzabilitate general valabile.

In ce consta activitatea de SEO?

Activitatea SEO (Search Engine Optimization) include totodata si optimizarea website-ului, intrucat este foarte important cum este construit acesta pentru indexarea in motoarele de cautare.

 

Activitatea de SEO  (servicii de SEO – Search Engine Optimization) este impartita asadar in doua etape:

 

1.   Optimizare SEO Onsite
2.   Optimizare SEO Offsite

 

1.   SEO Onsite

 

Sa incepem cu servicii SEO onsite. Ca sa avem un site de calitate, trebuie sa respectam niste reguli de baza, care tin nu numai de imaginea pe care o avem in fata motorului de cautare, cat si de respectul fata de utilizatorul nostru. Cu cat il respectam mai mult, cu atat vom creste mai mult ca relevanta si pentru motoarele de cautare.

 

Va oferim mai jos cateva sfaturi cu privire la ce presupune o activitate de SEO (Search Engine Optimization), astfel incat sa va puteti crea o strategie SEO cat mai corecta pentru a va indexa site-ul dupa cuvinte cheie relevante, astfel incat sa va puteti atrage cat mai multi clienti.

 

Design:

 

Site-ul trebuie sa fie cat mai usor de navigat, astfel incat utilizatorul sa gaseasca informatia cat mai usor (user friendly). Sa fie placut si sa retina utilizatorul un timp cat mai indelungat si sa il readuca pe site.

 

Testati pana aveti cele mai bune rezultate. Google va pune la dispozitie un tool cu care puteti testa eficienta a mai multe variante de pagini, astfel incat sa aveti cat mai multe conversii (indeplinirea obiectivelor).

 

Domain age:

 

Varsta domeniului este importanta pentru motoarele de cautare. Luati-va din timp un domeniu daca intentionati sa va creati un site.

 

Research initial:
  • Research domeniu
  • Research competitie
  • Analiza targetului

 

Codul:
  • Este foarte important ca inca de la crearea site-ului sa ne adaugam codurile Google Analytics si Google Webmaser, pentru a putea monitoriza evolutia acestuia si pentru a crea o strategie cat mai coerenta.
  • Continuam prin scrierea codului cat mai eficient posibil, astfel incat incarcarea paginii sa se realizeze cat mai repede. Si aici includem: fisierele CSS, Java Script, PHP etc.
  • Sa nu existe prea multe fisiere externe CSS, JS etc.
  • Folosirea tag-urilor: H1, H2, H3, H4, H5, H6 in ordine
  • Texte ancora in link-uri
  • Respectarea regulilor W3C
  • Nu folositi prea multe linkuri interne
  • Incercati sa evitati pe cat puteti sa puneti linkurile catre alte site-uri. Veti da din autoritatea site-ului dumneavoastra.
  • Dimensiunea totala a codului sa nu fie prea mare
  • Folosirea redirectului intr-un singur domeniu: http://www.bizfactory.ro/ sau bizfactory . ro
  • Redirectarea paginilor care nu mai exista in site-ul web; astfel, se va transfera si din autoritatea respectivelor pagini si nu veti pierde istoricul si de asemenea, evitati situatii neplacute in care utilizatorul vede un mesaj de eroare ca pagina nu mai exista.
  • Analiza targetului

 

Importante de adaugat la site:
  • Favicon
  • Existenta fisierului robots.txt
  • Existenta unui sitemap.html si a sitemap.xml

 

Imaginile:
  • Imaginile trebuie sa fie cat mai optimizate seo, astfel incat sa nu fie prea mari, ingreunand astfel incarcarea acestora si implicit a paginilor din care fac parte
  • Trebuie sa fie denumite conform cuvintelor cheie alese
  • Scrieti descrierea alt pentru fiecare imagine in parte

 

Cuvintele cheie:

 

Cuvintele cheie dupa care dorim sa se faca indexarea SEO (Search Engine Optimization) trebuie alese cu mare atentie.

 

Cum alegem cuvintele cheie?

  • Este foarte important sa ne focusam atentia pe un singur cuvant cheie per pagina
  • astfel incat sa oferim informatia relevanta atat utilizatorului, cat si robotilor care ne indexeaza site-ul.

 

In researchul cuvintelor cheie se porneste de la o familii de cuvinte si se aleg cele mai potrivite:

  • sa fie in concordanta cu tot continutul nostru
  • sa fim realisti in ceea ce priveste concurenta pe acele cuvinte cheie
  • sa profitam si de cuvintele dupa care s-a facut deja pozitionarea site-ului
  • sa vedem ce a facut competitia si sa ne cream o strategie in functie de aceasta

 

Ce facem cu toate cuvintele cheie alese?

  • Folosirea cuvintelor cheie in textele on-site; rescrierea continutului
  • Scrierea titlurilor si descrierilor
  • Rescrierea linkurilor
  • Redenumirea imaginilor si a descrierilor alt

 

Titluri, descrieri

Cateva elemente importante in Search Engine Optimization:

  • Folosirea corecta a tag-ului META Title: 60-70 caractere; folosirea cuvintelor cheie
  • META-urile sa descrie in mod eficient continutul respectivelor pagini
  • Folosirea corecta a tag-ului META Description: realizati descrierea in aproximativ 150 – 160 de caractere; folosirea cuvintelor cheie
  • META-urile sa fie unice pentru fiecare pagina
  • Cuvintele cheie sa fie reprezentate in textele redactate pe site, astfel creand relevanta si sporind factorul de incredere
  • Nu folositi continut duplicat!

 

Continut
  • Scrierea continutului in jurul cuvintelor cheie alese
  • Continutul sa fie relevant pentru utilizator
  • Scrieti in permanenta continut nou
  • Update pentru motoarele de cautare
  • Numarul de pagini al site-ului este important; un site care are mai multe pagini, este mai relevant pentru motoarele de cautare
  • Numarul de caractere scrise pe pagina e important

 

Linkurile
  • Redirectare 301 a linkurilor care se inlocuiesc
  • Rescrierea linkurilor conform cuvintelor cheie
  • Sa fie cat mai scurte si sa descrie pagina

 

Retele sociale

 

Prezenta retelelor sociale in site si prezenta pe retelele sociale este foarte importanta. Incercati sa postati constant pe retelele sociale si sa atrageti cat mai multa autoritate site-ului.

 

Gazduirea

 

Gazduiti site-ul pe servere de incredere ca sa evitati cateva probleme:

  • Site-ul sa nu fie activ cand un utilizator doreste sa ne viziteze
  • Sa intram in blacklist din cauza altor site-uri cu probleme, gazduite pe acelasi server
  • Incarcarea paginii sa nu fie corespunzatoare

 

Este foarte important sa imbunatatim permanent site-ul, astfel incat sa tina pasul cu schimbarile pe care le fac motoarele de cautare. De asemenea, trebuie sa urmarim rezultatele pe care le avem si sa optimizam in permanenta astfel incat utilizatorii pe care i-am adus pe site sa stea cat mai mult (sa gaseasca informatia relevanta si cat mai usor de citit), dar sa si revina (sa le oferim motive sa se intoarca pe site).

 

2.   SEO Offsite

 

Este o activitate continua. Presupune foarte multa concentrare si foarte multa munca. O strategie bine pusa la punct ne poate aduce rezultate pe masura. Trebuie doar sa o urmam si in permanenta sa monitorizam atat evolutia site-ului nostru, cat si competitia.

 

Gasiti mai jos cateva activitati de baza pe care trebuie sa le urmati:
  • Inscrierea site-ului in directoare relevante (cu Page Rank mare)
  • Campanii Adwords – folosirea cuvintelor cheie alese
  • Crearea de discutii pe forumuri, retele sociale
  • Creare continut: articole, comentarii, comunicate de presa
  • Link building
  • Aveti mare grija ca paginile pe care puneti linkul sa nu aiba probleme! Va vor lua din autoritate si va vor trage site-ul in jos!
  • Monitorizare cu google analytics si google webmaster tools

Care sunt beneficiile dumneavoastra cu SEO?

  • Indexarea in motoarele de cautare (SEO – Search Engine Optimization)
  • Structurarea corecta a informatiei
  • Optimizarea site-ului conform cu cerintele impuse
  • Maximizarea satisfactiei consumatorului/clienti multumiti
  • Clienti mai multi

Care sunt pasii pe care ar trebui sa ii urmati?

  • Identificati website-ul pentru care doriti sa realizati activitatea SEO (Search Engine Optimization)
  • Realizati analiza SEO (Search Engine Optimization)
  • Analizati informatiile colectate
  • Optimizare SEO pentru o buna indexare in motoarele de cautare
  • sau ne lasati sa facem noi auditul SEO pentru dumneavoastra!

contactati-ne sa ne cereti parerea!

Noi va ajutam sa creati auditul SEO (Search Engine Optimization) al site-ului, sa analizati rezultatele, sa le intelegeti si sa luati masurile necesare pentru o indexare buna in motoarele de cautare.
Contactati-ne chiar acum!

Cere oferta

    .