Avand in vedere ca este din ce in ce mai greu ca reclamele sa atraga atentia potentialilor consumatori, ca de foarte multe ori costurile publicitare sunt destul de mari si dorim sa fim cat mai credibili, folosim PR-ul ca alternativa la advertising.
PR-ul produce aparitia in coloane de stiri si reuseste sa evite indoielile cu privire la brand datorita faptului ca editorii sunt considerati obiectivi si impartiali. In consecinta, publicitatea se prezinta ca fiind o stire si deci e mai demna de incredere decat reclamele create si platite de un sponsor subiectiv.
In ce consta activitatea de PR?
Activitatea de PR – Public Relations presupune o serie de activitati precum:
- Comunicate de presa
- Participare la targuri
- Marketing social
- Advertising PR
- Product Placement
- Infomercials
- Articole de presa
- Organizare de evenimente
- Campanii de CSR
- Consumatorul cu nevoile sale si comportamentul de consum
Care sunt beneficiile dumneavoastra?
- Consolidarea businessului dumneavoastra
- Comunicarea mesajelor intr-o maniera prietenoasa
- Credibilitate
- Alocarea eficienta a bugetului
- Reducerea cheltuielilor de marketing
Care sunt pasii pe care ar trebui sa ii urmati?
- Stabilirea obiectivelor
- Crearea strategiei de PR
- Implementarea strategiei de PR
- Monitorizarea impactului
- sau solicitati-ne si va ajutam noi cu campaniile de PR!
contactati-ne sa ne cereti parerea!
Noi va ajutam sa realizati strategia de PR si sa o implementati. Va ajutam si cu toate materialele de presa si toate cele necesare in desfasurarea activitatii de PR pentru atingerea obiectivelor propuse.
Contactati-ne chiar acum!