logo

Select Sidearea

Populate the sidearea with useful widgets. It’s simple to add images, categories, latest post, social media icon links, tag clouds, and more.
hello@youremail.com
+1234567890

Nume de Firma

Cand va ganditi la un nume de firma pentru compania dumneavoastra, trebuie sa stiti foarte bine anumite reguli. Este un proces care necesita multa atentie, intrucat este recomandat ca acesta sa fie folosit pe termen lung. Nu schimbati niciun nume de firma decat daca este absolut necesar.

In ce consta gasirea unui nume de firma?

A gasi un nume de firma si de brand presupune o serie de activitati:

  • Research
  • Stabilirea directiei pe care se va merge pentru gasirea unui nume de firma (nume de persoana, nume descriptive, nume abreviate, initiale, nume inventate care arata si suna deosebit si atractiv, nume conceptuale)
  • Indeplinirea unui set de reguli

 

Un nume de firma ar trebui:

  • sa fie usor de citit
  • sa fie usor de pronuntat, preferabil in orice limba
  • sa nu fie asociat cu lucruri dezagreabile, de preferat in nicio limba
  • sa fie potrivit si atunci cand organizatia isi diversifica activitatile
  • sa surprinda o stare
  • sa fie sugestiv
  • sa poata fi inregistrat sau cel putin protejat
  • sa nu fie sau sa devina depasit
  • sa genereze emotie
  • sa trezeasca asocieri spontane
  • sa fie placut, simplu, concis, usor de remarcat
  • sa fie asociat cu un stil vizual in concordanta cu acesta
  • sa aiba carisma
  • sa arate si sa sune deosebit si atractiv
  • sa aiba legatura cu activitatea companiei
  • sa creeze multe asocieri pozitive
  • sa nu cuprinda cifre sau date care ar putea face brandul sa para „batran” la un moment dat
  • sa faca referiri geografice daca exista vreo posibilitate ca brandul sa fie folosit in viitor si pe alte piete
  • sa nu contina dialecte greu de pronuntat sau cuvinte speciale atunci cand brandul urmeaza sa fie extins si la grupuri tinta
  • sa creeze multe asocieri pozitive

Care sunt beneficiile dumneavoastra?

  • Crearea unui nume relevant pentru compania dumneavoastra
  • Momorabilitatea numelui
  • Asocierea numelul cu compania

Care sunt pasii pe care ar trebui sa ii urmati?

  • Research
  • Stabilirea directiei pe care se va merge (nume de persoana, nume descriptive, nume abreviate, initiale, nume inventate care arata si suna deosebit si atractiv, nume conceptuale)
  • Stabilirea unui set de reguli
  • Brainstorming
  • sau solicitati-ne si gasim noi un nume pentru dumneavoastra!

contactati-ne sa ne cereti parerea pentru gasirea unui nume de firma!

Noi va ajutam sa gasiti cel mai potrivit nume pentru compania dumneavoastra.
Contactati-ne chiar acum!

Cere oferta

    .