logo

Select Sidearea

Populate the sidearea with useful widgets. It’s simple to add images, categories, latest post, social media icon links, tag clouds, and more.
hello@youremail.com
+1234567890

Copywriting

Copywriting-ul presupune conceperea de catre un copywriter a elementelor de baza (text, grafica, mesaj de comunicare) ale unui proiect publicitar (campanie, reclama, website, spot video audio).

In ce consta activitatea de copywriting?

Copywriter-ul (expertul in copywriting) lucreaza pe baza unui brief de creatie care se completeaza de catre Account Manager, Project Manager sau chiar de catre client.

 

Acesta reprezinta un document scris folositor in agentia de creatie si implicit copywriter-ului si tuturor membrilor dintr-o agentie de publicitate. Acesta sintetizeaza:

  • descrierea companiei clientului, impreuna cu produsele si serviciile oferite de catre aceasta
  • care este competitia
  • grupul tinta
  • oportunitatile
  • USP-ul companiei (Unique Selling Proposition – beneficiul unic atribuit unui produs sau serviciu si folosit ca baza a campaniei de publicitate)
  • care sunt beneficiile dorite in urma campaniei de publicitate pe care dorim s-o desfasuram
  • reactia dorita din partea grupului tinta
  • elementele obligatorii (mandatory)
  • canalele de comunicare
  • insight-urile (capacitatea de a vedea in profunzime perceptiile si convingerile consumatorilor, pentru a gasi cea mai potrivita parghie care sa influenteze schimbarea dorita)
  • repere de buget
  • si timp de implementare.

 

Brieful de creatie constituie punctul de plecare in dezvoltarea comunicarii. Este esential ca acest brief sa fie clar si explicit, sa fie agreat cu toti factorii de decizie implicati, iar apoi sa fie discutat pe larg impreuna cu agentia astfel incat acesta sa inteleaga exact ce i se cere pentru a se realiza corect activitatea de copywriting.

 

Pe baza briefului de creatie, un copywriter dezvolta propunerile necesare clientului.

Care sunt beneficiile dumneavoastra?

  • Campanii de succes
  • Transmiterea mesajelor dorite
  • Beneficii de imagine
  • Cresterea vanzarilor

Care sunt pasii pe care ar trebui sa ii urmati in activitatea de copywriting?

Contactati-ne sa ne cereti parerea!

Noi va ajutam cu partea de copywriting. Expertii nostri in copywriting va vor ajuta sa gasiti cele mai bune strategii, cele mai bune concepte si sa scrieti textele in concordanta cu cerintele impuse si cu obiectivele pe care dumneavoastra le aveti. Contactati-ne chiar acum!

Cere oferta

    .