Atunci cand alocam un buget intr-o campanie de promovare, dorim sa obtinem rezultate cat mai bune, astfel incat suma investita sa genereze profit. Este recomandat ca atunci cand nu a mai existat o campanie asemanatoare astfel incat nu putem avea un sistem de referinta pentru campania ce urmeaza sa o desfasuram, sa facem o testare prealabila.
In ce consta activitatea de AB Testing?
Google ne pune la dispozitie un tool, care se numeste Google Website Optimizer care va ajuta sa creati pagini de campanie eficiente, care sa ne ajute sa atingem rezultatele dorite.
O campanie de publicitate de succes nu inseamna doar atragerea utilizatorilor catre site-ul nostru, ci conteaza sa transmita mesajele corecte, astfel incat acesta sa realizeze actiunea pe care ne-o dorim.
Google Website Optimizer va poate ajuta sa testati mai multe pagini, astfel incat sa alegeti pagina care are cele mai bune rezultate. Astfel puteti transforma un potential client intr-un client.
Inainte de inceperea campaniei, vom crea mai multe pagini care vor sustine campania. Vom testa initial, pentru a vedea care dintre pagini are cea mai mare rata de succes. Vom alege pagina cea mai eficienta si vom incepe campania.
Care sunt beneficiile dumneavoastra?
- Alocarea eficienta a bugetului
- Sporirea profitului
- Eficienta
- Rezultate mai bune
Care sunt pasii pe care ar trebui sa ii urmati?
- Creati mai multe pagini care vor sustine campania
- Testati pe un numar mic de utilizatori
- Alegeti varianta cea mai eficienta
- Incepeti campania
- sau solicitati-ne si realizam noi campania de test pentru dumneavoastra!
contactati-ne sa ne cereti parerea!
Noi va ajutam sa realizati testarea inainte de inceperea campaniei. Dupa ce initiem o campanie de test, va ajutam sa analizati rezultatele, sa le interpretati, sa le intelegeti si sa luati masurile necesare pentru atingerea obiectivelor propuse. Contactati-ne chiar acum!