
Vi s-a intamplat cu siguranta sa intrati pe un site urmand ca ulterior sa va urmareasca acel brand cu bannere/video pe orice site ati intra/youtube.
Din pacate, putine companii seteaza o limita per utilizator gandindu-se ca astfel vor convinge intr-un final utilizatorul sa cumpere de la ei.
Ei bine, de foarte multe ori ajung sa enerveze utilizatorul, nicidecum sa-l transforme in client.
Ii place cuiva sa fie hartuit? Cam asta se intampla. Cu toate ca acceptam cu buna stiinta sa ni se instaleze cookie-uri in browser si decidem sa le pastram, ne place sa credem ca inca mai avem putina intimitate.
Pe de alta parte, ne saturam sa vedem aceeasi reclama la nesfarsit.
Ce trebuie facut?
Atunci cand setati campania de remarketing, puneti o limita de afisari per user astfel incat sa ramaneti cu o imagine buna in fata potentialilor clienti/clientilor dumneavoastra.
O alta solutie ar mai fi sa avem mai multe seturi de reclame, asfel incat sa nu plictisim/enervam cu acelasi continut.