logo

Select Sidearea

Populate the sidearea with useful widgets. It’s simple to add images, categories, latest post, social media icon links, tag clouds, and more.
hello@youremail.com
+1234567890

Publicitatea genereaza vanzari, dar sa fie bine facuta

Biz Factory - Agentie de Publicitate > All  > Publicitatea genereaza vanzari, dar sa fie bine facuta
m

Publicitatea genereaza vanzari, dar sa fie bine facuta

Am avut de-a face cu multi clienti care spun ca anumite canale de promovare nu functioneaza pentru ei, ca au mai facut campanii si nu au avut succes. Sunt situatii in care intr-adevar, anumite canale nu indeplinesc obiectivele pe care acestia le au – in mod direct. Ce inseamna in mod direct? Ca nu cumpara dupa ce dau click pe acea reclama. Insa de cele mai multe ori trebuie sa vedem acea reclama in mai multe locuri/canale pentru a ne decide. Se numeste attribution model: vezi reclama pe google, apoi in google content network, pe facebook si pe youtube pentru ca apoi sa cumparam cand primim un newsletter. Bineinteles, nu neaparat in aceasta ordine…

  

Deci nu inseamna ca nu a avut niciun succes respectivul canal de promovare.

 

Pe de alta parte, sunt situatii in care campania nu este bine facuta si nu reusim sa ajungem la targetul nostru sau nu reusim sa captam atentia prin mesajul pe care il transmitem.

 

Renuntam repede gandindu-ne ca acel canal de promovare nu este pentru businessul nostru, pentru ca nu ne genereaza vanzari direct prin acel canal. De multe ori este gresit sa gandim asa. Asfel de concluzii se pot lua doar daca am facut totul asa cum trebuie: testam, optimizam, aducem pe site persoane din targetul nostru si… nu le pierdem pe drum.

 

Si ce presupune sa nu ne pierdem userii pe drum? Sa avem un site care ne ajuta sa ne indeplinim obiectivele propuse. Bineinteles ca nu se termina totul aici. Inca mai avem ceva treaba de facut dupa ce clientul a plasat comanda. Trebuie sa ne asiguram ca acesta primeste comanda si o accepta, dar si ca acesta este multumit de produsele noastre.

Ajungem astfel la concluzia ca publicitatea genereaza vanzari, doar daca este bine facuta.

Campaniile trebuie sa fie monitorizare si optimizate in permanenta, asftfel incat sa vindem cat mai mult.

 

Aaa.. Mai e ceva. Trebuie sa facem si cateva calcule. Trebuie sa stim cat cheltuim ca sa putem calcula daca suntem pe plus. 🙂

 

Sa deschizi un magazin este usor, sa il pastrezi deschis este o arta. Iar sistarea reclamelor pentru a economisi bani este ca si cum ai opri ceasul pentru a economisi timp.

 

Invata din greseli, monitorizeaza in permanenta si optimizeaza. Doar asa vei ajunge la cele mai bune rezultate!

No Comments

Post a Comment

Comment
Name
Email
Website