Nume de Firma

Cand va ganditi la un nume de firma pentru compania dumneavoastra, trebuie sa stiti foarte bine anumite reguli. Este un proces care necesita multa atentie, intrucat este recomandat ca acesta sa fie folosit pe termen lung. Nu schimbati niciun nume de firma decat daca este absolut necesar.

In ce consta gasirea unui nume de firma?

A gasi un nume de firma si de brand presupune o serie de activitati:

  • Research
  • Stabilirea directiei pe care se va merge pentru gasirea unui nume de firma (nume de persoana, nume descriptive, nume abreviate, initiale, nume inventate care arata si suna deosebit si atractiv, nume conceptuale)
  • Indeplinirea unui set de reguli

Un nume de firma ar trebui sa fie:

  • Nume de firma usor de citit
  • Nume de firma usor de pronuntat, preferabil in orice limba
  • Nume de firma care sa nu fie asociat cu lucruri dezagreabile, de preferat in nicio limba
  • Nume de firma care sa fie potrivit si atunci cand organizatia isi diversifica activitatile
  • Nume de firma care sa surprinda o stare
  • Nume de firma care sa fie sugestiv
  • Nume de firma care sa poata fi inregistrat sau cel putin protejat
  • Nume de firma care sa nu fie sau sa devina depasit
  • Nume de firma care sa genereze emotie
  • Nume de firma care sa trezeasca asocieri spontane
  • Nume de firma care sa fie placut, simplu, concis, usor de remarcat
  • Nume de firma care sa fie asociat cu un stil vizual in concordanta cu acesta
  • Nume de firma care sa aiba carisma
  • Nume de firma care sa arate si sa sune deosebit si atractiv
  • Nume de firma care sa aiba legatura cu activitatea companiei
  • Nume de firma care sa creeze multe asocieri pozitive
  • Nume de firma care sa nu cuprinda cifre sau date care ar putea face brandul sa para “batran” la un moment dat
  • Nume de firma care sa faca referiri geografice daca exista vreo posibilitate ca brandul sa fie folosit in viitor si pe alte piete
  • Nume de firma care sa nu contina dialecte greu de pronuntat sau cuvinte speciale atunci cand brandul urmeaza sa fie extins si la grupuri tinta
  • Nume de firma care sa creeze multe asocieri pozitive

Care sunt beneficiile dumneavoastra?

  • Crearea unui nume de firma relevant pentru compania dumneavoastra
  • Momorabilitatea numelui
  • Asocierea numelul cu compania

Care sunt pasii pe care ar trebui sa ii urmati in gasirea unui nume de firma?

contactati-ne sa ne cereti parerea pentru gasirea unui nume de firma!

Noi va ajutam sa gasiti cel mai potrivit nume de firma pentru compania dumneavoastra.
Contactati-ne chiar acum!

Studii de caz