Fotografie de produs

Fotografiile produselor din site-ul dumneavoastra sunt foarte importante in luarea deciziei de cumparare.
Astfel, intre doua site-uri care ofera aceleasi produse, clientului ii va capta atentia cel cu pozele mai promitatoare.
Fotografiile de produs contribuie de asemenea la designul intregului site.

Pentru un site al unui restaurant de exemplu, cele mai multe comenzi se vor face la produsele care au poze cat mai atractive intrucat spera sa primeasca ceea ce au vazut in poza. Vor comanda din meniu produsele fara poze doar daca au recomandari bune despre acele produse.

Pentru un magazin online, vanzarile cresc radical in momentul in care pozele transmit anumite stari. Se merge foarte mult si pe imaginile cu persoane cat mai fericite care poarta produsele pe care dorim sa le vindem. In subconstient, acestea sunt asociate cu ideea de fericire si satisfactie.

Ce trebuie sa urmarim la o fotografie de produs?

  • Sa aiba o claritate buna la orice scara dorim sa folosim fotografia
  • Sa transmita o emotie, o stare
  • Sa fie in concordanta cu produsele pe care le vindem: promisiunea trebuie sa fie respectata
  • Sa se ia in considerare posibilele contexte de utilizare ale acestuia
  • Sa transmita profesionalism
  • Sa fie atractive
  • Sa faca produsul sa fie dorit

Care sunt beneficiile dumneavoastra?

  • Beneficii de imagine
  • Transmiterea unei stari, a unor emotii
  • Asocierea produsului comandat cu imaginea vazuta

Care sunt pasii pe care ar trebui sa ii urmati in realizarea fotografiilor de produs?

contactati-ne sa ne cereti parerea!

Noi va ajutam in toata activitatea de realizare fotografii de produs.
Contactati-ne chiar acum!

Studii de caz