Organizari Evenimente

Un eveniment este un generator de leaduri, este un pretext pe care o companie trebuie sa-l foloseasca pentru a ajunge mai usor la potentiali clienti, dar si pentru a-si consolida relatiile cu clientii existenti. De asemenea, un eveniment poate fi realizat si avand ca obiectiv vanzare de produse.

In ce consta?

Organizarea unui eveniment necesita multa atentie, succesul acestuia depinzand de o serie de factori. Ca etape de baza in organizarea unui eveniment mentionam:

Planificarea presupune o serie de reguli si etape precum:

  • Trebuie inceputa din timp, in functie de anvergura evenimentului care urmeaza
  • Stabilirea bugetului, aprobat de catre conducerea companiei
  • Elaborarea unui program al evenimentului
  • Formarea unor echipe de lucru alcatuite din oameni implicati in organizare
  • Realizarea invitatiilor
  • Stabilirea locatiei evenimentului
  • Detalii atractive ale evenimentului
  • Stabilirea unor cadouri care vor fi inmanate participantilor la eveniment (promovam astfel produsele sau serviciile dorite)
  • Stabilirea listei de participanti
  • Stabilirea subiectelor
  • Pregatirea ecusoanelor
  • Promovarea timpurie a evenimentului
  • Follow-up post eveniment atat catre organizatori, cat si catre participanti
  • Evaluarea evenimentului

Organizarea presupune parcurgerea unor etape precum:

  • Lista de actiuni care trebuie verificate cu privire la eveniment
  • Realizarea mapelor de presa, cu indicarea timpilor evenimentului pentru presa audio-vizuala
  • Distribuirea comunicatului de presa
  • Verificarea echipamentelor necesare desfasurarii evenimentului
  • Intocmirea listei finale a invitatilor care au confirmat
  • Pregatirea mapelor si ecusoanelor pentru invitati
  • Realizarea materialelor de prezentare
  • Comunicarea responsabilitatilor individuale
  • Masuri de siguranta
  • Infiintarea unui punct de inregistrare a participantilor
  • Respectarea programului

Evaluarea ne permite sa masuram succesul evenimentului in functie de:

  • Evaluarea cantitativa
  • Evaluarea calitativa
  • Eficienta si beneficii

Care sunt beneficiile dumneavoastra?

  • Brand Awareness
  • Colectare baza de date calificata
  • Comunicare cu potentiali cumparatori
  • Fidelizarea clientilor
  • Sporirea vanzarilor

Care sunt pasii pe care ar trebui sa ii urmati?

contactati-ne sa ne cereti parerea!

Noi va ajutam sa realizati evenimente in vederea atingerii obiectivelor dumneavoastra de la planificare pana la organizare si evaluare. Va ajutam si cu toate materialele de presa si toate cele necesare in desfasurarea activitatii de PR pentru atingerea obiectivelor propuse. Contactati-ne chiar acum!

Studii de caz